Arva ära, mis see on! Õige vastuse leiad, kui edasi loed :)

Vaade koduaknast ilusa ilmaga; Vaade koduaknast mitte nii ilusa ilmaga
Ei, kallid lugejad, meil ei olnud siin täna udu. Meil oli kõige selgem ilm, mida ette oskate kujutada. See, mis pildil näeb välja nagu udu, on Santiago kohal hõljuv mustus. Täiesti jube. Santiago asub mägede vahel olevas orus ja see muudab õhureostuse probleemi veel tõsisemaks. Imelised lumega kaetud Andid mõnel päeval kesklinna ei paistagi, sest reostusest lihtsalt ei näe läbi. Kuna täna oli tohutult ilus, päikseline ja soe ilm, võtsime uuesti ette eelmisel korral poolikuks jäänud Bella Vista. Sõitsime ka köisrongiga keset linna oleva mäe otsa võrratuid Andide-vaateid imetlema. Mulle meeldis, et mäetipp ei olnud mitte lhtsaks turismiatraktsiooniks kujundatud, vaid seal asus kirik, välikirik, suur Jumalaema kuju, suur Kristuse kuju, taustaks laulis kirikukoor jne. Selline rahulik paik. Väga ilus.

Bella Vista värvilised majad; Vaade mäelt Santiago linnale; roosa-manna-suhkruvati-Mann

Bella Vista värvilised majad; Vaade mäelt Santiago linnale vol 2

Jumalaema kuju mäe otsas; väsinud tüüp
Aga eile käisime Concha y Toro veiniistanduses (kummaline sõna, eksju, nagu veine kasvatataks, äkki keegi oskab parema sõna mulle välja pakkuda, oleksin tänulik!). Tegu on ühega maailma suurimatest veinitootjatest. Tuur oli turistilik, aga väga hea. Loss ja selle aed olid päikse käes imelised ja veinikeldritest levis mõnusat tuttavat :) lõhna. Kahte veini proovisime ka lõpetuseks. Jäime väga rahule. Pärast oli kokku lepitud, et lähme koos Katyga tšiili köögi parimaid palasid proovima restorani, aga kuna ta oli meiega öösiti lobisemisest ja seejärel hommikul vara ärkamisest rampväsinud, siis jäime koju. Valmistasime koos parmesaniga üleküpsetatud Tšiili karpe, kõrvale värske sai ja muidugi muidugi külm valge Tšiil vein. Ülejäänud õhtusöögi tellis Katy restoranist kohale. Absoluutselt jalust rabas meid ceviche -üleöö tugevas sidrunimahla, sibula, peterselli ja koriandri marinaadis marineerunud erinevad mereannid - lihtsalt uskumatult maitsev! Praed ja magustoidud olid ka head, minu prae sees olid näiteks 1,5 cm läbimõõduga maisiterad, polnud selliseid enne näinudki. Küsisime Katylt alandlikult luba veel üheks ööks jääda, kuna meie järgmine võõrustaja korraldas mingi segaduse ja sinna me minna ei saa, aga Katy pakkus välja, et võime tema juurde jääda kuni teisipäevase lennuni vaatamata sellele, et tema ise juba laupäeval ära lendab. Uskumatu lahkus ja usaldus! Püüame tema usaldust igati õigustada siis :). Täna valmistasime meie vastu õhtusöögi - kana prantsuse moodi (kanafilee, sool-pipar, sibul, juust, majonees - ahju), ahjukartulid tüümiani ja küüslauguga, Brasiilia grillsalat (peeneks hakitud tomat, paprika, sibul, veiniäädikas, õli, petersell) ja magusaks šokolaadikook vanillijäätisega. Jäi mulje, et Katyle meeldis hästi.

Concha y Toro värav; sügisesed värvid pargis; Peahoone

Concha y Toro peahoone; öko-muruniidukid
Küsisin täna Mannilt, kas talle meeldib meiega reisida. Mann vastas jumala siiralt: "Mulle meeldib teiega VÄGA, VÄGA reisida!". Nii suur rõõm oli seda kuulda. Tundub, et ta tõesti naudib seda kõike. Jutuajamine läks edasi sellega, et kuhu me siis tagasiminnes elama võiks minna. Mann Tallinnasse ei taha, sest ta arvab, et Tallinn on kuidagi lasteaiaga seotud. Ja siis ta arvas, et võiks Tõnni-Sirtsu poole Tartusse kolida, aga selles mõttes oleks jama, et Tartus ei ole selliseid kohvikuid nagu reisil! :)
Varjud Concha y Toros, üks minu lemmikpilte

Comments (6)

On 25. juuli 2009, kell 15:55 , Anonüümne ütles ...

No küll on tore, et Mannile ikka väga väga meeldib reisida. Sirts ja Tõnn võtavad teid rõõmuga vastu, kui ise väljakannatate.Vasara tänavas avati uus kohvik. Pole küll veel käinud,aga karta on,et ei õigusta Manni lootusi. Tervitusi kõigile! Kahupea

On 26. juuli 2009, kell 01:12 , Anonüümne ütles ...

Tsau!

Suured tänud õnnesoovide eest. Niiiii armas oli seda sõnumit saada.
Olge tublid ja jälgin ikka pingsalt teie seiklusi. Tervisi kogu perele.
Kerli

On 26. juuli 2009, kell 08:48 , Juc ütles ...

Kahupea, tõesti tore, et Mannile meeldib. Ja tore, et tagasi ka meeldib tulla. Kõik meeldib :). Ma vist tean isegi, kus Vasra tn kohvik asub? Räägi, kui ära käid.
Kerli, nii tore, et sms kohale jõudis, ma veidi muretsesin. Tore, et kaasa elad. Tervitused ka kogu sinu perele.

On 26. juuli 2009, kell 17:30 , Anonüümne ütles ...

See mustusekaane all elamine on minu jaoks kujuteldamatu. Ilm on selge, aga nähtavust ikka pole. Ja selle kõik on inimesed ise teinud, uhhh! H Saaremaalt

On 27. juuli 2009, kell 05:05 , Juc ütles ...

H., me ka enne ei olnud midagi sellist näinud, ega ette kujutanud. Ise nad siin arvavad, et see tuleb sellest, et paljud kodud kasutavad kütmiseks puitu. No mina seda küll ei usu, ju need vasekaevandused selle asja taga ikka on.

On 6. september 2009, kell 00:15 , Lennuk ütles ...