Hakkasin hommikul mõtlema, et me elame siin aeg-ajalt täiesti tavalist elu. Noh, välja arvatud töö tegemise osakaal meie päevastes tegemistes. Sünnipäevad, kinoskäigud (vaatasime kuulsa Avatari ära laupäeval, võimas, aga 3D-s oleks kordi võimsam olnud!), poeskäigud, söögitegemised, Henri käib golfi mängimas, mina vahel trennis... ja kolmapäeval lähme puhkusereisile Vietnami. Täpselt nagu Eestis! Ah jaa, ilm on siiski veidi teistsugune.

Jube imelik on mõelda, et peame asjad kokku pakkima ja seljakoti jälle selga tõmbama. Aga põnev on. Tais oldud aeg on meile väga värskendavalt mõjunud, reisiväsimusest pole enam jälgegi. Vietnamireis on meil planeeritud hoopis teistmoodi, kui eelnevate riikide vallutused. Nimelt otsustasime veeta Vietnamis planeeritust vähem aega, aga kulutada neid päevi sellevõrra intensiivsemalt. Hmm... mulle tegelikult ei meeldi sõnad "reis" ja "intensiivne" ühes lauses, aga sel korral ma usun, et meil saab tore olema. Sissejuhatuseks veedame paar päeva Hanois, kus esimeseks päevaks on meil kokku lepitud ühe kohaliku preiliga õhtusöök, ta lubas meile Vietnami köögi võlusid tutvustada. Peale Hanoid hüppame rongile, veedame seal terve öö, et hommikuks jõuda Sapasse ning külastada Vietnami väikseid hõimurahvaid. Sealt tagasi jõudnud, veedame paar päeva Halongi lahel kruiisitades. Ja siis tagasi Taisse, veel mõneks nädalaks oma Hua Hini koju, kus meid meie Eesti sõbrad külastavad. Märtsis Hiina ja Jaapan.

Sapa (foto internetist)Halong Bay (foto internetist)
Vahepeal õnnestus meil ühes väga lahedas kohas käia. Kunagi novembri alguses, kui tuulisel ja pimedal rannal Loi Krathongi tähistasime, vaatasime üles Hiltoni torni merepoolsel küljel asuvale restoranile ja lubasime endale, et seal käime ära. Juhtus aga nii, et eelmisel neljapäeval peeti just sellessamas restoranis meie sõber Pauli juubelit. Meie päralt oli suur ümmargune laud otse 17-nda korruse terrassi merepoolses nurgas, sume õhtu, ümberringi linnatuled ja valgustatud randa sõudvad lained, tore seltskond, šampanja ja Hiina köögi parimad palad. Mannile sai selleks ajaks tema enda lasteaia kasvataja lapsehoidjaks palgatud, mille üle ta kohutavalt rõõmus oli. Pidu läks edasi klubitades ja tantsu vihtudes, nagu muiste. Esimest korda 8 kuu jooksul saime niimoodi pidutseda. Kuigi, tuleb tunnistada, et ega me sellest suurt puudust ka pole tundnud. Aga tegelikult oli ikkagi ütlemata lõbus!

Pidu Hiltoni restoranis, vaated restoranist merele ja linnale, klubitamas

Comments (12)

On 19. jaanuar 2010, kell 09:20 , Eva ja CO ütles ...

Kindlasti tuleb Vietnami reis väga lahe! Fotod ja plaan on igatahes väga ahvatlevad.
Peo pildid on ka kiftid. Eriti see, kus te kõik kobaras toru ümber keerlete. Paistab, et teil oli tõesti lõbus :) Ja sina oled muidugi sõnulseletamatult kaunis!

Vahvat Vietnami avastamist ja jõudke siis ilusti "koju" tagasi ka,
Eva-U

On 19. jaanuar 2010, kell 09:38 , Raul wips Vibo ütles ...

hoips ja kena seda aastat!
kuigi ma vahepeal päris tõsiselt kaalusin ahvatlevat tai külastust ja motomatka sealsetel teedel, jääb seekord see ära lihtsalt seetõttu, et mu isamaa on nii ilus! just sellist talve me tahtsimegi ja patt oleks siit nüüd jalga lasta.. jätkame ettevalmistusi tartu maratoniks.
igatahes on piltidelt näha, mis oleks alternatiiv porisele eestimaa sügisele. jaksu uutele seiklustele!

On 19. jaanuar 2010, kell 09:56 , Anonüümne ütles ...

Ma kujutan ette, et ega jah tõesti sellisest peost puudust ei tunne,aga kui käes on, siis igati tore ja meeldejääv.Väga huvitav, kas te Vietnamist suudate vaimustuda? Soovin seda kogu südamest! Kahupea

On 19. jaanuar 2010, kell 10:35 , Anonüümne ütles ...

Piltide järgi tundub tõesti et veetsite ikka tõelise klubiõhtu.Elan endiselt teie seiklustele meeletu huviga kaasa.Parimate soovidega Jane

On 19. jaanuar 2010, kell 14:42 , Juc ütles ...

Oh ma tänan sind Evakene selle ilusa komplimendi eest! :) Meil oli tõesti kohutavalt lõbus!
Wips, head seda aastat teilegi seal imeilusas talves. Ma mõtlen ka, et ega see Tai kuhugi ei kao, siin on alati päikseline. Eesti talves ma aga nii kindel ei oleks :). Aga ma usun, et kunagi tuleb sellest teil vägev motomatk!
Kahupea, eks näeme jah, kas suudame vaimustuda. Ma loodan igatahes ja püüan silmad lahti hoida ja olla valmis märkama!
Jane, aitähh kaasa elamast. Loodame varsti lisa pakkuda!
Tervitused teile kõigile!

On 19. jaanuar 2010, kell 19:07 , evake ütles ...

Kallis venna, soovin ilusat nimepäeva! Loodan, et teil kell veel uues päevas pole:) Meil kõik ok, ikka töö ja kodu, lubatakse nv-ks -27kraadi, see on omamoodi elamus:) loodus kui piltpostkaart, teil seal sellist vaadet jälle pole. Igastahes ilusat reisi ja uute kuulisteni. Ma armastan teid!

On 20. jaanuar 2010, kell 11:26 , Anonüümne ütles ...

oi jutakene, seda viimast pilti vaadates, tuleb mulle meelde üks aastatetagune möllumutt:) vahva meenutus igatahes, musidkallid teile

mammu

On 20. jaanuar 2010, kell 15:18 , Juc ütles ...

Evake, Henri tänab õnnitluste üle. Vahva, kui teil piltpostkaart on, kahjuks ei saa seda vist õues olles väga pikalt nautida, -27 tundub hirmuäratavalt :). Meie ka armastame teid kallikesed väga! Tervitused kõigile!
Mammu, pole see möllumutt kuhugi kadunud. Varsti saame kõik siin möllumutid vangist välja lasta, võtame aga lastele lapsehoidja ja lähme trallitama! Meil juba kohad välja valitud! Musidkallid vastu!

On 20. jaanuar 2010, kell 16:58 , Anonüümne ütles ...

Ma loen teid kogu aeg ja ei suuda ära imestada:) Lihtsalt niii tore.
Ja teine, mis mind huvitab, kui palju sellise reisi jaoks peab raha olema, et seda ära teha??? Küsin sellepärast, et tahaks ka väga minna, aga praegu ei kujuta hästi ette, kust see raha tuleb :O
Eliisa

On 21. jaanuar 2010, kell 06:21 , Juc ütles ...

Nii tore, Eliisa, et nii tore on meie reisi jälgida. Kui aus olla, siis sellest see meie unistamine reaalsemaks minema hakkaski, et saime teada, kui normaalse hinnaga on võimalik osta ümbermaailmapileteid. Meie näiteks ostsime oma pileti (mis sisaldas pea kõiki meie lende, va mõned odavlennud Aasias) koos lennujaamamaksudega 35000 eek eest/1 in. Aga kui nii palju kontinente või peatusi ei taha, saab ka al 20000 eek ümber maailma. Sellega võidki rännata 2 ndl kuni 1 aasta, kuidas ise tahad. Ja siis Couchsurfing... tasuta. Ja siis päevarahad, need on riigiti erinevad. Kunagi võin lähemalt kirjutada, millised need võiksid täpsemalt olla. Seda võin öelda, et meil on terve tee käinud tõsine plaanimajandus (igaks päevaks on ette nähtud kindel summa, millest me enamasti kinni peame, aga vahel ka mitte) ja raamatupidamine. Muidu me hetkel enam ei reisiks. :)Aga seda ma arvan küll, et hea tahtmise juures on selline reis teostatav!

On 23. jaanuar 2010, kell 19:42 , Unknown ütles ...

Hei!Saatsin Sulle hot aadressile maili!Väga äge on teil seal, lust lugeda!
Tervitades Merlin

On 26. jaanuar 2010, kell 19:15 , Juc ütles ...

Hei, Merlin. Sain kirjad kätte, suur aitähh, nii tore sinust kuulda. Kirjutan siis, kui pikemalt netti pääsed vastu! Seniks jõudu ja pikki lõunapause :)