Ilus linnuke Mission Bays

Oh oleks meie talv vaid selline. Jahe on küll, aga nii palju päikest ja valgust...

Mann korjab metsikuid märtsikellukesi; sõnajalapuud; kiiviistandus

Mt Maunganui; Henri "katsub" vett
Rotoruast Aucklandi sõites oli puhta suvesarnane ilm. Ostsime autosse 2 kg mandariine, sõime ja nautisime vaateid. Käisime Mt Maunganui kuurortlinnakeses, ilus ranna ja uhke mäega väikses kohas. Seal oli minu suureks rõõmuks farmerite turg, kus sai kõike pakutavat ka maitsta - erilised juustud (suitsetatud brie tõime ära ka), india road, värsked orgaanilised mahlad, erinevad meed, maitsvad õlid (minu lemmik oli laimiga avokaadoõli), singid, suitsukalad jne. Paradiis!

Henri käis ja katsus veel ka ära. Ainuke jama, et rohkem kui tema vett, katsus vesi teda... nii et tema pidi teekonda märgade jalgadega jätkama :).

Viisime oma rendiauto ära ja hea inimene Liz, meie järgmine võõrustaja, tuli meile linna vastu. Eriti hea oli see seetõttu, et ühistransport siin praktiliselt puudub, bussid käivad iga poole tunni järel ja üksikpilet maksab 35 eek!!! Asusime elama St Heliersi linnaossa, mis asub otse kesklinna lähedal, umbes sedasorti nagu meie Tammelinn Tartus :). Saime järjekordse suure toa mugava voodi ja suletekiga. Elu hernes! Liz on vallaline keskealine õpetaja, kes plaanib reisi Ukrainasse ja seega otsustas Couchsurfinguga liituda, meie olime tema esimesed külalised.

Mann Mission Bays; üks lahe preili supi ja sigaretiga

Karpidega kaetud kivid rannal; üks hull hüüpab 200 m kõrguselt, kui meie istume kohvikus; vaade Sky Towerist

Purskkaev Mission Bays; Tükike ilu Tai restoranist

Oma esimese Aucklandi päeva veetsime otse linnasüdames, Queens streeti ümbruses. Jalutasime niisama ja lõunatasime Tai restoranis. Henri sai alates Taist tulekust esimest korda täiesti autentset Tom Yum Koongi. Kõik muu oli ka lihtsalt võrratu. Restoran oli uhke, aga hinnad eba-aucklandlikult normaalsed. Nii et jäime väga rahule. Ainult et nüüd on Henril veel suurem pidev Tom Yumi isu.

Pealelõuna veetsime Sky Toweris, mis on Eiffelistki kõrgem. Põhiaeg läks mõtlemisele, kas Henri hüppab sealt köie otsas alla või mitte. Mõtles mis ta mõtles, aga sel korral jäi hüppamata. Istusime hoopis pea 200 m kõrgusel kohvikus ja vaatasime, kuidas iga mõne aja järel keegi hirmsal kiirusel (80 km/h) aknast vertikaalis mööda vupsas. Ühe jäädvustasime pildilegi.

Õhtul küpsetasime rabarberi-hapukoore kooki. Siin on rabarber täitsa tavaline asi, aga see, et neist kooke teha saab, on siinsetele inimestele suur üllatus. Aga meie kook maitses hästi ja retseptki sai üles kirjutatud.

Teisel Aucklandi päeval oli taaskord imeilus ilm ning meie veetsime selle populaarses Mission Bay rannarajoonis. Jahe valge vein, päike, meri ja hea söök... muud pole vajagi.

Üldiselt tuleb tunnistada, et Uus-Meremaa hakkab kõvasti rahakotile. Uskumatult kallis on siin kõik! Nii et praegu pakime asju, et kl 3 Samoale sõita.

Comments (9)

On 5. august 2009, kell 08:55 , Anonüümne ütles ...

Kõik on vägev, aga sõnnajalapuud on minu jaoks ennekuulmatud! Toredat jätku, äkki olete juba soojal maal.Tervitades kahupea.

On 5. august 2009, kell 15:27 , evake ütles ...

tere kallikesed!
Meil endine kõik:)Oleme siin seenel käinud ja niisama mõnusalt aega veetnud. Esmaspäeval oli meil külalised ja nädalavahetusel käisime emajõel paatide paraadil:) oli lahe üritus. Teie pildid on tõesti superilusad. olen kuulnud, et uus-meremaa on ilus aga et nii ilus, uskumatu, tahaks ka kunagi sinna jõuda. maapealne paradiis:) Mannil siis on nüüd uus soeng jah:) Su emme ka helistas, katsun see nädal temaga ühendust võtta. Alondra seisab juba, aga veel ei kõnni, teeb huvitavaid nägusid ja on üldse üks iseloomuga laps (sellest tuleb veel meile üks peavalu:):)) hambaid juba neli ja lokke ka tuleb kõvasti. Ootangi kui ta ärkab, siis lähen uisutama. Ah jaa, meil on nüüd maja taga suur bassein, saab saunast otse vette hüpata:) väga lahe. Olge siis mõnsad ja ilusat saabuvat sünnipäeva kallile eva mariale, loodan, et olete juba paradiisis kohal:)

On 5. august 2009, kell 17:30 , Anonüümne ütles ...

Tere üle pika aja, teie reisite maailmas, meie Eestis ja meie arvutisse ei saa :). Katsume nüüd teie ettevõtmistest ülevaate saada, aga seda tahtsin küll juba ammu öelda:

NO, TULGE JUBA OMETI TAGASI!!!!!

Ikka kallidega,
Anne ja co

On 7. august 2009, kell 14:14 , evake ütles ...

Kallile, armsale, ilusale Eva Mariale PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS! Saaks ise kunagi nii sünnat tähistada:):) Igastahes terve pere palus õnnitlused edastada. Kallid ja musid ka loomulikult!

On 8. august 2009, kell 12:04 , Anonüümne ütles ...

Kallis Eva Maria ja Sinu pere!
Õnnitleme teid kõiki Eva Maria sünnipäeva puhul!

Tiina, Rauli ja Riina pered.

Eva Mariale!
Usub väike mudilane sünnipäevamõnudesse-et kui kõht on aasta vanem, mahub rohkem torti sisse!

On 8. august 2009, kell 16:03 , Anonüümne ütles ...

Kallile Mannile tuhat kallistust ja mustmiljon põsemusi, Petra kallistab kõige kõvemini:) Olge tublid!

On 12. august 2009, kell 06:19 , Juc ütles ...

Kahupea, siin samoal on ka samu puid. lahedad, nagu palmid, aga mitte päris.
Evake, sain õnneks enne jaole, kui manni soeng päris kummaliseks läks. teie majatagune bassein ja saun ajavad küll suu vett jooksma. ja aitähh fotokiituse eest! :)
Anne ja co, nii armsalt kirjutasite. küll me ikka varsti tuleme. Siis lobame lõpututes kogustes :)
Evake, suuuuured tänud teile kõigile õnnitluste eest! Järgmine aasta teeme pidu.
Tiinad, Raulid ja Riinad, ka teile hiiglamasuured tänud õnnitluste eest.
Ja Petrale perega ka Mannilt kõvad kallistused ja meilt kõigilt kuumad tervitused. Suued tänud!

On 12. august 2009, kell 11:23 , KrisTi ütles ...

Ma vaatan iga päev Teie blogi ja ootan juba kannatamatult uusi teateid:)

Mis on edasised plaanid peale Austraaliat/ Uus-Mermaad?

tervitades,
KrisTi

On 13. august 2009, kell 23:03 , Juc ütles ...

KrisTi, vabandused pika vaheaja p2rast. k2ik on valmis kirjutatud, aga pole kuskil netti saanud oma arvutiga, et k6ikildid ka lisada. aga valmistuge pikemaks lugemiseks :).
nyyd n2dal uusmeremaa l6unasaarel, siis 1 ndl sidneys, siis 2 ndl brisbane kandis, siis 2 ndl cairnsi kandis, siis edasi hongkong, malaisia, filipiinid...