Nonii, me lähme ja külmetame nüüd teisel mandril veidi edasi, täna õhtul nimelt ootab meid ees 13 tunnine lennusõit, et ülehomme, st siis neljapäeval, Aucklandi jõuda. Täiesti tõsijutt, loogika on täitsa paigas, tuleb lihtsalt pingsalt ajavööndite kaarti vaadata (veetsime ühel seda uurides ja asjast aru saada püüdes terve tunni, edukalt).
Eilne päikseloojang meie rõdult
Tšiili oli ilus. Siinne kõige vägevam elamus, hiiglaslikud lumised Andid, on põhjuseks, miks meil veidi ka heameel oli, et talvel siia sattusime. Suvel neil lund pole.

Uus-Meremaal läheb suureks kolimiseks - esimesed 3 päeva Rotorual, vaatame, kuidas maa sees keeb muda ja purskab veeauru ning kuidas maoorid maa sees toitu valmistavad. Siis paar päeva Aucklandis, siis nädal Samoal, siis kiirelt paariks päevaks Wellingtoni, sealt praamiga üle ja järgmiseks paariks päevaks Christchurchi, veel üks päev kuskil Queenstowni lähedal maal ning siis Sydney lennukile. Oleks soojem ja kuivem, oleks seda (väidetavalt) imeilusat maad pikemalt uurinud :)

Comments (8)

On 29. juuli 2009, kell 00:29 , Anonüümne ütles ...

Jaa, üks Mauri lemmikuid on Uus-Meremaa - ta kohe ei jõua ära soovitada, kui keegi reisida tahab v piisavalt noor on, et working-holiday viisat taotleda :) Aga saate pilgu peale ikka visatud.

Eelm teema jätkuks. Kõhuhädasid natuke kardan ka, loodame aga sagedase pesu, pudelivee jm-ga üle saada. Eelkõige teeb ilmselt ebamugavustunnet uus bakter toidus, mitte niivõrd mõni viirus. Aga täna tuhnisin denge-palaviku, malaaria jm kohta. Karm :) Õnneks piirkond pole vähemalt malaaria osas väga halb (Phom Penh pidi vähe, Ankgor Wat piiratud ja Malaisas vaid sügaval sisemaal) ja denge kohta vaatasin who lehel, et sama "kollane" piirkond on ka L-Am, kus käies ei tulnud selle pealegi, et midagi karta. Noorusel on omad eelised :)
Aga lapsega minnes pabladki ilmselt rohkem. Ettevaatusabinõuna oli enim soovitatud pikkade varrukatega riideid ja putukakaitsega määrimist.
Sümptomitest ja ravist esialgu ei räägi :) Ja kui tuleme tagasi, pole teil pooltki veel seljataga :)
Kõike toredat teile
Kairi

On 29. juuli 2009, kell 08:27 , Eva ja CO ütles ...

Vau, mis foto! Mina, kui pilvede-fänn, olen täiesti lummatud!
Ma ei viitsinud ajavööndite kaarti süveneda. 13 tundi lendu on arusaadav, aga mismoodi see päevade arvestus käib, jäi arusaamatuks :) Aga see polegi vist väga oluline, peaasi, et teil endil asi selge on :) Järgnevad nädalad tõotavad teil tõesti väga tegusad tulla! Loodetavasti jõuad tihedast graafikust hoolimata blogis ka natuke muljetada. Jään põnevusega ootama!

Kõvasti kallistades,
Eva-U

On 29. juuli 2009, kell 21:46 , Anonüümne ütles ...

Kuidas lend sujus? Ma jään huviga ootama muljeid, sest Uus-Meremaa kohta on mul segane arusaam. Kas ta ikka tõesti on nii kaunis ja põnev nagu olen lugenud. H Saaremaalt

On 29. juuli 2009, kell 22:22 , evake ütles ...

tere kõik see pere!
Soovin ohutut ja kiiret lendu, lahe et ikka edasi liigute, varsti varsti ju siis Tartu:) meil on kõik ok, ilma on hea olnud, homme võtan vanaema ja Marju ja läheme vist pärnusse või kuhugi vee äärde koos lastega. Kui ise ei lähe ega keegi siis ju ei vii:) ema jääb täna meile, käisime saunas ja lenno viis vanaema koju. Pühapäeval oli andrese ja lembi 35 pulma-aastapäev, käisime ka seal. Kalle on omas elemendis, täna läksid andresega võrtsuäärde kanuutama, loodame, et jõuavad ikka ilusti tagasi:)homme. Lenno vahib seda inglaste autosaadet ja mina niisama surfan netis. Kõigile kõvad kallistused ja loodan, et lend möödub kiiresti.

On 30. juuli 2009, kell 08:22 , Eva ja CO ütles ...

TE TULEVIK LAS OLLA
PAREMGI KUI SIIAMAANI
JA ELU VÄÄRIGU
ÜHT ÜLIHEAD ROMAANI
(Tõnu Veiderpass)

HEAD VIIENDAT PULMA-AASTAPÄEVA, KALLID JUTA JA HENRI!!!!!

Õnne soovivad,
Ax, Robi, Eva ja Kalle

On 31. juuli 2009, kell 10:09 , evake ütles ...

Ilusat uut ja seiklusterohket uut aastat! Õnne ka muidugi:) teine eva perega:)

On 31. juuli 2009, kell 17:34 , Anonüümne ütles ...

Tervitan uue viisaastaku alguses ja soovin jätkuvalt häid reisielamusi teile ja ka meile!

Parimate tervitustega Kristin

On 1. august 2009, kell 05:26 , Juc ütles ...

Oleme kõik ilusti kohal, ainult netiga on siin pahad lood. Suuuuuured tänud heade soovide eest. Ilus luuletus sel issil tehtud :). Hiljem rohkem!