Üks paljudest tangopaaridest La Bocas
Nagu te juba aru olete saanud, vallutame Buenos Airest eriilmeliste linnaosade kaupa. Vaikselt ja rahulikult, üks päevas. Meie teisel BA päeval võtsime ette šiki Palermo ning kolmandal (kuri)kuulsa La Boca ning pisipisikese Hiinalinna.
Ülihubane restoran kodukandis, Parque Chacabucos
Aga esimese päeva õhtul käisime koos võõrustajatega tüüpilist lihagrilli ehk Parillada´t söömas. Valisime restorani, mis on kohalikus restoraniedetabelis (naljakas asi, eksju) siinse piirkonna teisel kohal mingi hirmkalli gurmee järel. Pererestoran oli hubasuse maailmameister, uksed lukus, küünlad laual, peremees vaheldumisi serveerib ja mängib kitarri-laulab ladina-Ameerika viisikesi. Sõime segagrilli, kust ei puudunud siseelundid ja verivorst. Lisaks grillvorstid ja erinevad loomalihalõiked. Tuleb Henriga nõus olla, et grillliha osas jääb Argentiina Brasiiliale alla.
Kõrvalmaja kohvik, siit tellime empanadasid; mingi kummaline puu :)

Palermo kohvikud; kohvik-raamatupood; Palermo välirestoran

Šikid poed, aga mis nimed!!! :); Ilusad Palermo majad

Ilusad majad Palermos; siin on palju lahedat uunikumi
Palermo oli superlahe. Sarnanes väga Manhattanis asuvale Greenwich Village´le. Ma mäletan, et kui ma NY-s olin, mõtlesin, et kui peaksin mingil põhjusel siin elama, tahaksin elada Greenwich Village´s. Ja siin, Palermos, tundsin sedasama - madalad ilusad majad, palju puid ja värve, väiksed kohvikud ja poekesed. Imeline! Poed olid ülilahedate sisekujundustega, nagu Liis Kängsepp oma raamatus "Minu Argentiina" ka reklaamis. Sõime lõunaks suured lihavõileivad Palermo keskväljakul... ei olnud midagi erilist, lihtsalt kõhutäide.

Kolmandaks päevaks olime välja valinud kuulsa "värviliste majade" ja tango linnaosa La Boca. Ilm oli juba 3-ndat päeva järjest täiesti päikseline, ei ühtki pilve. Hõng nagu mõnusal kodumaisel vananaistesuvel. Meele teeb kohe rõõmsaks. Kui eelmistel päevadel kasutasime ringirallimiseks metrood, siis täna seiklesime bussidega. Bussides saab maksta ainult ja ainult müntidega. Aga mündid on suur defitsiit. Kohalikud räägivad, et bussifirmad ise tekitavad defitsiidi, korjates mündid ringlusest ära ja müües neid kallimalt mustal turul maha. Täiesti jabur! Meie olime sellest jamast täiesti teadlikud tänu L. Kängsepale ning tema Argentiina-raamatule ja olime juba mitu päeva münte korjanud. Bussidega sai täiesti liigelda, tänavatel on siin isegi nimesildid ja bussipeatustes peatuvate busside numbrid!!! La Boca oli esialgselt nii värviline, kuna siia meritsi saabunud itaallased olid väga vaesed ja nad klopsisid endale eluasemed vanadest värvilistest paatidest. Majad on nüüdseks veidi kobedamad, aga värvid on jäänud. Kuigi tegu on ühe suure turisti-katlaga, oli käik siiski võrratu - täis värve, tangot, muusikat ja kunsti. Jäime väga rahule. Kõikjal hoiatati, et La Bocas on lihtne paljaks röövitud saada, aga meil õnnestus seda vältida.

La Boca * 7
Edasi võtsime järgmise bussi, et Hiinalinna lõunale minna. Buss sõitis aga läbi terve linna, nii et saime kamba peale 8 eek eest (ühistransport on siin tõeliselt odav ja busse käib sama tihti kui metroosid) terve linna tuuri. Ainuke jama oli see, et tuur kestis kohutavalt kaua, Mann jõudis ära teha terve lõunauinaku ja kätte jõudis juba õhtusöögi aeg. Tagatipuks sõitsime veel õigest kohast mööda ja pidime teistpidi taksoga keset tipptundi tagasi vurama. Ja kõik hiina restoranid olid suletud :). Ühe siiski leidsime, ettekandja ei saanud kõige rahvusvahelisematest sõnadestki aru ja mina olin täiesti torssis. Aga võta näpust, söök oli superhea - kevadrullid lihaga, nuudlid köögiviljadega ja bambuse/seentega kana viisid kogu seltskonnal keele alla.
Homme lõuna ajal tuleb meile järele Paola, kelle juures maal elame järgmised 5 päeva. Buenos Aires on ilus, aga suured linnad on väsitavad. Pealegi jõudsime kõik linnaosad ära vaadata, mis tahtsime. Suured tänud ilmataadile päikseliste päevade eest.

Comments (4)

On 4. juuli 2009, kell 07:57 , Anonüümne ütles ...

Lausa rõõm tööle tulla, kui on oodata uut ja huvitavat lugu. Ärge ennast liialt väsitage. Tuhat tervitust! Kahupea

On 6. juuli 2009, kell 04:32 , Juc ütles ...

Tore, kui su esimese tööpäeva vähe toredamaks saime teha. Väsitamise pärast pole vaja muretseda, kui meie kamp end ära väsitab, järgnevad 3 puhkepäeva :)

On 6. juuli 2009, kell 10:39 , Anonüümne ütles ...

Tore oli lugeda, et saate maale, see on nüüd ju midagi täiesti uut teie seikluses. Head puhkust ja rahu seal (niikuinii ei anta :)).

Ikka mõtleme ja räägime teist tihemini kui kommenteerime. Kallid kallid

Ravilased

On 6. juuli 2009, kell 18:04 , Juc ütles ...

Oi tere Ravilakad. Rõõm teist kuulda. Maal on tore jah, ainult viimane 10 h on olnud megaäike ja pidev vihm. Õnneks jõudsime eile nii mõndagi lahedat ette võtta. Aitähh meile mõtlemast ja kaasa elamast. Miljon tervitust ja kallistust.