Comments (12)

On 9. juuni 2009, kell 09:05 , Eva ja CO ütles ...

No S U P E R!!!! Tohutu lahedad pildid! Kahju, et ei ole võimalik pildi sisse minna - ma kohe hüppaks sinna sinu ja Manni juurde puu sisse piiluma ;)

Päikseliste tervitustega vihmasest Tallinnast,
Eva U.

 
On 9. juuni 2009, kell 13:29 , Anonüümne ütles ...

mõnus! perekond kaunitarid, kas modellitööd pole pakutud?

Anne

 
On 9. juuni 2009, kell 15:43 , Anonüümne ütles ...

Brasiilia kõrvarõngad vist:) Väga ilus, lõunamaine!
Tervitab
Katrin

 
On 9. juuni 2009, kell 16:32 , Juc ütles ...

Ait2hh, ait2hh ;), EVa.
Anne, siiani pole pakutud. Yks tyyp oli kyll Manni ja Henri heledusest nii vaimustatud, et ytles, et kui me otsustame siia j22da ja nemad modelliks hakkavad, siis hakkab ta nende manageriks :). Aga minu v2rvi inimesi on siin palju, siin on suured eurooplaste kolooniad. Ja nt kylad, kus elavad juba mitukymmend aastat soomlased, teises kylas sakslased. Sakslased r22givad mingit moondunud saksa keelt ja peavad igal aastal oktoberfesti :)
Katrin, k6rvar6ngad jah siit. Ait2hh. AInuke asi, mis ma siit endale ostnud olen.

 
On 9. juuni 2009, kell 20:33 , Unknown ütles ...

Huvitav, mis puu see on, mille tüve sees sa Manniga oled?

 
On 10. juuni 2009, kell 04:45 , Juc ütles ...

Kristin, pole 6rna aimugi. K6ik puud olid seal bot aias nii erilised, et yhtgi nime kyll meelde ei j22nud :)

 
On 10. juuni 2009, kell 13:52 , Anonüümne ütles ...

Sau

Tore lugeda, et teil seal nii hästi läheb. Mul algavad kõik tööpäevad lisaks mailboxi lugemisele sinu blogi vaatamisega. Kui hommikul midagi uut pole, siis vaatan päeva jooksul uuesti. Ja poes käin Naistelehte lugemas. Tead, ma nägin eile öösel unes sind ja Mariat. Ma ei mäleta, mis nädalapäev oli, aga te tulite kahekesi korraks, kuni pühapäevani Elvasse sinu vanemate juurde, et Marial ei tekiks koduigatsust, ning pidite siis tagasi sõitma :).

Tervitused teile kõigile
Mari

 
On 10. juuni 2009, kell 19:38 , Anonüümne ütles ...

Tere,

olete ikka tublid küll, et sellise, hulljulge (heas mõttes) reisi koos väikese lapsega ette võtsite :)Mann on väga tubli laps, et suudab sellist pikka reisi nautida ja teil samuti laseb seda nautida. Püüan järgemööda teie tegemistega end kursis hoida, lugeda on nii palju. Olen juba kaks korda ka Naistelehte ostnud, mida ma muidu tavaliselt ei tee :) Anete nõuab muudkui uusi Manni pilte näha.
Ja veel - teil on väga ilus Tallinna kodu.

Tervitades,
Kristiina

 
On 10. juuni 2009, kell 20:10 , evake ütles ...

kle, tagasi tulles on sul amet olemas, fotograafia on sul käpas:) seda annet teil ikka jagub. Ma olen alati öelnud, et mu vend sai endale väga laheda muti naiseks:) Kallistame ja ootame uusi pilte, sest eks pilt ole rohkem kui tuhat sõna. MAS

 
On 11. juuni 2009, kell 03:28 , Juc ütles ...

Tsau Mari, tore sinust kuulda. Vahvad unenäod sul. Meie näeme siin ikka eestimaiseid unenägusid, nii et öösiti oleme eestis.
Kristiina, tore ka sind näha :). Tore, et Naistelehe käivetki tõstate, siis soovivad nad vast ikka terve aasta koostööd teha :). Tervita Anetet ka kindlasti.
Evake, sind ka tore näha:):). Suured tänud kokplimentide eest, teed mu kohe rõõmsaks. AGa ei saa salata, kõik pildid ei ole minu tehtud ja fotograafiannet jätkub su vennakesel sama palju kui naisevalimisvaistu ;). Ise me oma fotograafiat just maailmaklassiks ei pea, aga loodame tõesti, et nende abil saame teile tükikese oma reisist edasi anda. Kallistused vastu teile kõigile!

 
On 11. juuni 2009, kell 10:44 , Anonüümne ütles ...

Tere
Olen hakanud salamisi teie päevikut lugema. Kadestan teid heas mõttes. Olete nii tublid ja julged, et sellise reisi ette võtsite.
Ootan huviga uusi lugusid.
Palju pealehakkamist ja päikest
Maarika

 
On 12. juuni 2009, kell 06:43 , Juc ütles ...

tere maarika. Tore, et sa päris salaja ei loe ja meile ka kirjakese jätsid! Aitähh kiituse eest. Loodetavasti on meie lood jätkuvalt huvitavad. Head lugemist!